Friday, January 11, 2008

Community Clickers

Kami telah menubuhkan satu komuniti klicker bagi membantu anda meningkatkan pendapatan internet anda.Komuniti ini membantu anda menarik lebih ramai pengunjung ke dalam URL anda termasuklah para ahli komuniti.Dengan adanya komuniti ini anda boleh meluaskan perniagaan internet anda dimana anda tidak perlu risau untuk mencari pelanggan kerana komuniti ini akan menolong mempromosi produk anda secara percuma.

Perkara utama bagi menjalankan sebarang perniagaan adalah pelanggan dan bagi perniagaan internet,pelawat adalah paling utama.Bagi mereka yang memiliki kadar pengunjung yang ramai akan meningkatkan jualan produk yang mereka usahakan.

Bagi mereka yang memiliki atau menyertai program pay per click,komuniti ini dapat membantu meningkatkan kemungkinan pengunjung klik pada iklan anda dan secara tidak langsung menambahkan pendapatan anda.Walau bagaimana pun kami tidak bertanggungjawab pada program pay per click yang anda sertai.

Komuniti ini menfokuskan menambahkan bilangan pengunjung bagi URL anda secara keseluruhannya sama ada dari kalangan ahli atau pengunjung yang lain.

Kami juga akan mengusahakan pemberian diskaun kepada ahli komuniti yang membeli atau menggunakan perkhimatan ahli komuniti yang lain.

Berpandukan Win-Win Situation dimana semua ahli komuniti mendapat faedah bersama tanpa mengalami sebarang kerugian dan seterusnya memajukan jualan mereka.

Sekiranya kita tidak membantu rakyat kita sendiri siapa lagi yang akan membantu kita.

Kelebihan Community Clicker

1.Bertukar URL
2.mempromosi url anda.
3.Membuat iklan
4.Meningkatkan hasil jualan anda.
5.Meningkatkan bilangan pengunjung blog/website

Kami akan meningkatkan dan menambahkan lebih kelebihan dari semasa ke semasa bagi meningkatkan pulangan internet anda.

Kami menggunakan slogon win-win situation dimana semua ahli akan mendapat faedah masing-masing sekaligus meningkatkan kemungkinan pengunjung atau ahli CC klik pada iklan anda.

Bagi mereka yang berminat sila isi borang pernyertaan dan kami akan masukkan url anda di dalam setiap blog/website ahli kami.

Anda juga boleh mendaftar dengan YM kami sekiranya borang tidak berfungsi.
id Ym=giftedboyz@yahoo.com

Keahlian Terbuka kepada semua pengunjung blog ini.

Selamat Menyertai Comunity Clickers(CC)

No comments: